samedi 9 novembre 2013

Diàleg: L ’Hélène proposa una activitat a La Jessica…

 Hélène: Hola ! Què tal?

Jessica: Hola! Bé i tu?

Hélène: No gaire bé, m’avorreixo, estic sola al pis meu.

Jessica: Estic sola també, si vols, podem sortir?


Hélène: És una bona idea!M'agradaria anar a Palma Aquarium, vols venir amb mi?

Jessica : Per què no. Què vols fer aquí?

Hélène: No sé, hi ha un munt d'activitats per fer, com “la busseja amb taurons” o l’activitat “Sota l’aigua”. Podrem fer això després de la visitat guiada si vols..



Jessica:  Estàs boja!

Hélène: Però hi ha un monitor amb nosaltres, serà divertit, confia en mi!

Jessica: D'acord... On quedem?

Hélène: Quedem a la entrada del aquari?

Jessica : D'acord però quant costa l'entrada? I em podries donar l'adreça?


Hélène: Em sembla que per a una persona que viu als Balears val 17.5€ i per a nosaltres val 23.5€. Penso que coneixes l'Hotel Platja, quan surt, pren a l'esquerra i continua fins a la pròxima intersecció. Després gira a la dreta i continua tot recte al carrer Goleta. Al final d'aquest carrer, gira a la dreta encara una vegada al carrer Manuela de los Herreros i Sorà i veuràs l'aquari.



Jessica: D’acord, Hi seria a les dues del migdia. Fins després!



Hélène: Ok, jo també, fins després!



1 commentaire: